22 Kasım 2011 Salı

GO MONGO ZİYAFETİ



  Dün yemek yemek için İstinye Park’ a gittim. Uzun zamandir önünden geçip bir türlü yemek yeme fırsatını  bulamadığım  adı Go Mongo olan bir restauranta hayatımda çok önemli yeri olan biriyle yemek yedim.   




  Menünün gelmesiyle önce konseptin nasıl bir şey olduğunu anlamak için uzun uzun incelemeye niyetlendim. Mongo konsepti die bir şey öğrendim. Bu konsept gelen misafirlerin Moğol Barbeküsü yanında Asya mutfağının seçkin yemeklerinden tatmalarına olanak sağlama fikri ile geliştirilmiş ve Güney Asya  (Vietnam, Endonezya, Malezya, Tayland, Singapur, Japonya) mutfaklarının seçkin örnekleri Uzak Doğulu şefin yönetiminde menüye dahil edilmiş. Tavsiye üzerine “tek atıştırmalık” adında bir yemek tercihinde bulunduk. İsimlerimizin yazili olduğu kağıtlar ve birer adet küçük kase geldi masamiza. Açık büfe de çiğ olan bir sürü et ve sebze bulunan masadan önce tabağımızı tepeleme dolduracak kadar yiyecek aldık, sonra da noodle olan bir kaseye soslar ve baharatlar seçtik. Seçtiğmiz yiyecekleri garsonlar bizden alıp saç ocakta pisirilmesi için şefe verdiler.




  Tabi ki ben çok meraklı olduğum için pişme aşamasının bir kısmını izledim. Harmanlanarak pişirilen seçtiğimiz çiğ et ve sebzeler o muhteşem soslarla enfes hala geldi ve düz beyaz tabaklarla önümüze şık bir şekilde sunuldu. Damak zevkine düskün biri olarak bu zamana kadar yediğim en güzel yemeklerden birini yediğimi söyleyecek kadar iddiali bir yemekti. Gerçekten herkese tavsiye edilebilicek kadar güzel ve şık bir restaurant. Yolunuz düşer de İstinye Park’a giderseniz bu güzel yemekleri mutlaka tatmalisiniz…




PS :    Ece, benim gerçekten çok değer verdiğim, bütün sırlarımı paylaşabildiğim sayili arkadaşlarımdan biri. Umarim benimde çorbada tuzum olmuştur.  Bu ilk yazim ama son olmayacak =))

Sezin Ergülen

3 yorum:

  1. En favori mekanım, keşfetmene sevindim
    seee yaaa
    afiyett olaaa:)

    YanıtlaSil
  2. Burayı çok duydum ama daha gidemedim Ece , listede öne almak lazım galiba :)

    YanıtlaSil
  3. Nur'cum ben gitmedim daha bu bir arkadaş tavsiyesiydi ama öne almak lazım gerçekten Emir :)

    YanıtlaSil